قیمت یخچال سامسونگ

Wiki Article

از آنجایی که یخچال فریزر جزو پرکارترین لوازم آشپزخانه می باشد، برای جلوگیری از خرابی و پرداخت هزینه های تعمیرات و عیب یابی یخچال فریزر سامسونگ بهتر است آن را سرویس کنید.

همچنین کمپرسور این محصول صدای بلند و ناخوشایندی تولید می‌کند.

طراحی جمع و جور چراغ‌ها باعث باز شدن فضایی بیشتر برای نگهداری مواد غذایی شده است. این چراغ‌ها گرمایی نیز منتشر نمی‌کند و نسبت به لامپ‌های معمولی انرژی کمتری مصرف می‌کند؛ دو ویژگی که به کاهش قبض برقتان کمک خواهد کرد.

اگر شما هم از طرفداران محصولات خانگی ال‌جی هستید حتما می‌دانید که محصولات این برند معمولا گران‌تر از سامسونگ و دوو است و البته تعداد کسانی که از این مدل یخچال فریزر رضایت داشته‌اند هم به نسبت برندهای تقریبا هم‌قیمت راضی‌تر بوده‌اند.

گارانتی هم شامل قیمت تمام شده میشود یا اینکه هزینه گارانتی جدا هست؟

اصفهان تعمیر مجوز تماس با اصفهان تعمیر درباره اصفهان تعمیر بلاگ ارتباط با اصفهان تعمیر

دیگر نیازی نیست یخچال یا فریزر را برای یخ‌زدایی روتین خالی کنید، زیرا دیگر یخ‌زدایی روتین معنی ندارد. ویژگی «بدون برفک» سامسونگ تضمینی است بر سرمایش یکنواخت که نتیجه آن جلوگیری از انباشت‌های برفکی و یخی می‌باشد.

کشوی زیرین یخچال و فریزر پارس فضای مناسبی برای میوه و سبزی دارد. گنجایش یخچال ۳۸۷ و گنجایش فریزر ۲۵۷ لیتر است و ارتفاع، عمق و یخچال سامسونگ پهنای آن به ترتیب ۱۷۰۰، ۷۳۹ و ۶۳۰+۶۳۰  میلی‌متر است.

از سایر ویژگی‌های یخچال فریزر مدل دیاموند امرسان باید به سیستم کنترل دیجیتال مجهز به نمایشگر و پنل لمسی، قفل کودک، سیستم عیب‌یابی هوشمند، سیستم کاهش‌دهنده مصرف انرژی، سیستم گردش هوای مخصوص هر کشوی فریزر، طبقات نشکن شیشه‌ای، جالبنیاتی و جابطری، هشدار درب باز، سیستم آبسردکن داخلی، سیستم انجماد سریع در فریزر و پایه‌های قابل تنظیم و چرخ‌دار اشاره کرد.

مجموعه اصفهان تعمیر با سابقه بیش از دو دهه در تعمیرات لوازم خانگی و نمایندگی تعمیرات برندهای مطرح ایرانی و خارجی خدمتگزار همشهریان عزیز در شهر اصفهان می باشد. مجموعه اصفهان تعمیر با دارا بودن متخصصین و تعمیرکاران لوازم خانگی اعم از یخچال فریزر ، ماشین لباس شویی ، اجاق گاز ، پکیج ، کولر گازی ، آبسرد کن ، ابگرمکن ، ماشین ظرفشویی و… به همه شهروندان عزیز در اصفهان و حومه خدمات تعمیراتی میدهد ، باشد که بتوانیم رضایت همشهریان عزیزمان را در شهر زیبای اصفهان کسب نماییم و نیاز های آنها را در تعمیرات لوازم خانگی برآورده سازیم. تمام تلاش ما رضایت مندی شما خواهد بود.

هزاران کیلومتر رو رفتیم تا محصولات اورجینال رو وارد ایران کنیم چون! شما لایق بهترین محصولات هستید ...

تعداد طبقات فریزر و طبقات درب آن و کشو‌های آن به‌ترتیب ۷، ۵ و ۷ عدد است.

اما اگر شما به هر دلیلی مثل گم شدن برگه گارانتی و یا گذشتن تاریخ آن نمی توانید از مزایای برگه گارانتی استفاده نمایید باید چه کرد؟ در اینصورت می توانید با نمایندگی ما که برترین نمایندگی تعمیر سامسونگ در اصفهان می باشد تماس گرفته و از مزایای ما برخوردار شوید.

فریزر این محصول هم مجهز به ۶ کشوست و فضای کافی برای فریز کردن مواد غذایی دارد.

Report this wiki page